Kutatók

Buda Jakab
Tanársegéd, ELTE TáTK Statisztika Tanszék

Fellner Zita
Tanársegéd, ELTE TáTK Statisztika Tanszék

Szeitl Blanka
Tanársegéd, ELTE TáTK Statisztika Tanszék
Gyakornokok

Lajos Hanka
Szociológia és matematika alapszakot végzett. Jelenleg az ELTE Társadalomtudományi Karán survey statisztika és adatanalitika mesterszakon tanul.

Mákos Tamás
Kereskedelem és marketing alapszakon végzett, ezután 8 évet töltött a szakmában, főleg marketing technológiai és adatelemzési feladatkörökben. Jelenleg az ELTE survey statisztika és adatanalitika mesterszakán tanul. Különösen érdekli a programozás és a hálózattudomány.

Nagy Bernadett
Szociológia BA tanulmányait követően jelenleg az ELTE survey statisztika és adatanalitika mesterképzésének hallgatója. Az adatok világán belül különösen érdekli a biostatisztika, valamint az adatok vizualizálása. Tanulmányai mellett a sport szerves részét képezi az életének, csoportos fitneszedzéseket tart az ELTE hallgatóinak.

Nguyen Thi Phuong Nhi
Nhi Vietnamból származik. Jelenleg szociológia alapszakos hallgató, adatközpontú társadalomtudományokra specializálódva. Nagyon érdekli az adatokkal való munka.

Sarnyai Benedek
Az ELTE survey statisztika és adatanalitika mesterszakán tanul, emellett a Scores Groupnál dolgozik junior piackutatóként. A társadalomtudományokon túl prózaírással foglalkozik, tagja a Fiatal Írók Szövetségének és a Kárpát-medencei Tehetséggondozónak.
A Survey Methods Room Budapest az ELTE Társadalomtudományi Kar Statisztika Tanszékén működő kutatócsoport. Kutatócsoportunk fő profilja a kérdőíves (survey) adatgyűjtések módszertani vizsgálata, illetve a survey elemzési módszertan felhasználása empirikus társadalomtudományi kérdések megválaszolásához. Ide tartoznak többek között a mintavétellel, súlyozással, kiválasztással és becsléssel kapcsolatos vizsgálatok. Foglalkozunk valószínűségi és nemvalószínűségi mintákkal, és kérdőíves kísérletekkel is. Projektjeink között szerepel új adatgyűjtések tervezése, kiértékelése, validálása, illetve survey adatokon alapuló, az empirikus társadalomtudomány számára releváns indikátorok fejlesztése is.